Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2008 14:50 - Зорка Недкова
Автор: diakon Категория: Лични дневници   
Прочетен: 645 Коментари: 0 Гласове:
1



image Моята баба, майката на майка ми, Зорка Недкова е починала много млада и семейството й е загубило до голяма степен връзка с нейните роднини. Преди време у нас се оформи идеята да направим проучвания и да възстановим до колкото е възможно роднинските връзки и да научим повече за семействата на бащата и майката на баба ми.

При събарянето на къщата им в Плевен през 70-те години в София са донесени няколко албума с картички и стари снимки, малко документи и  няколко книги. Къщата се е намирала срещу църквата “Св. Никола”, адресът й е бил ул. Сан Стефано № 40 А.

Когато започнах да издирвам информация със стогодишна давност попаднах на два много интересни сайта в интернет - “Станимер 1697” и “Маминка”, които много ми помогнаха и едновременно с това   ме накараха и аз да публикувам резултатите от моите проучвания в интернет.
Фамилиите, за които съм правила проучвания са :
Недкови, Данкови, х.Попгеоргиеви, Брилянтови от Плевен; 
Голосманови, Донкови, Казанджиеви от Габрово; 
Фингови от Калофер; 
Пушкарови от Ловеч; 
Бръмбарови от Етрополе; 
Малкови от Крушево и др.
Наред с роднините задочно се "запознах" и с много колеги на прадядо ми - лекари от Плевен и приятели на семейството от Плевен, Луковит, Свищов : д-р Хайдутов, д-р Смолянов, д-р Кокошчев,д-р Сиромахов,  д-р Константинов ( от Свищов), Т. Табаков - кмет на Плевен. Намерих много снимки на весели компании от началото на 20-ти век.
Много от кореспонденцията и документите засягат периода на войните. Почти всички мъже са участници в Първата световна война, някои от тях са загинали в нея. Следващото поколение военни за жалост са съдени от Народния съд и съдбата им не е щастлива.




Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diakon
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11063
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930